höstlovets ende.

Nu är det älskade höstlovet slut, imorrn är det "Back To School" som gäller.
Längtar inte precis till de tidiga morgnarna.
Att dessutom vara medveten om att efter veckan 47 så går man till halv 5 på fredagar också.
Hallå, hur tänker de överbetalda nollorna som sköter schemana egentligen? HALV FEM?!

Inte direkt efterlängtat om man säjer så.
Och om alla osociala människor där ute undrar varför inte Fröken Skrollan skriver så har jag faktiskt inte en aning,

Jag ska vara helt ärlig nu, jag är riktigt jävla sur just nu för jag har åkt på herr mensvärk.
usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch.


Men nu ska jag fan sova -.-'


baaaaaaaaaaaaaaaaaaajs // Blondy™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0