julklappar!

Som alla redan vet så är det inte alls långt kvar till julafton, och alla som är tillräckligt smarta har börjat köpa julklappar!
även jag, tro det eller ej.
Men eftersom jag lever på studiebidrag och en muta från mamma för att få mej att gå ut och gå varje dag, så blir det lite crash med ekonomin, 1600 får jag i månaden.
Jag började köpa julklappar redan i slutet på september, så då får jag även lite pengar kvar att lägga undan till en lite bättre kamera! waiu

Och vad är det jag ska köpa till mina älskade familjemedlemmar och vänner?
joo..

Jenni:   Klädesplagg, underkläder, smink eller smycke
Göken: Gul aladinask, humoristisk kaffekopp, kexchoklad eller någon prydnad
Mamma: Ljuslycktor, blågrön kajalpenna, hårspänne, tunna strumpor eller något annat
Linnea: smink, drakprydnad, nätstrumpbyxor eller pussel
Linus: Mysbyxor (om jag inte fixar dom på karaktären), kalsonger, nån jävla legogrej som han vill ha, leksakspistoler (HALLÅ han är 10), t-shirt
Moa: Pyjamas, mysbyxor, jeans, bratz (jag tycker i och för sej att det räckte med de där 7 stycken hon fick av mej förra julen, som jag haft kvar sen i 3an och dom va jävligt hela då! förrutom en sasha som jag lekt frisör med), tröja, och jag ska nog ge mej fan på att köpa nåt smink till henne också, ja började ju sminka mej i hennes ålder, så varför ska inte hon göra det?, hårfärg kanske?
Malin: HAHAH de trodde du att ja skulle skriva va ;)
Pontus: det blir väl det vanliga, T-shirt, strumpor eller kalsonger. Han är inte så krävande.


är det någon jag missat? tror inte det va ^^

Och sen ska jag lägga undan typ de där extra 600 kronorna till kameran !
men jag måste förståss köpa snus. Men bara så att alla vet, så SKA jag sluta i vår!
tro det eller ej, men jag har faktiskt en jävligt bra anledning, jag ska få tandställing.


Jag vet också vad årets julkalender heter!
"Skägget i brevlådan" jag bara mååååååste kolla!



peeeeeeeeeeace// Blondy™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0