;O

Jaha, jag får väl dra till med andra inlägget... I smyg, eftersom skrollan är i skolan och jag är sjuk, *moahahah*
However så ser inte den här bloggen ut som den ska, men skrollan ska fixa det sen ;O
eftersom hon kan det (och jag råkar vara dummare än henne och fattar inte riktigt den här bloggen)
Hon fixar designen på bloggen, och mer shit, och jag har fixat headlinen, namnet och lösenordet ^^
Men headlinen har, som ni säkert sätt, inte kommit på plats än.
Men som Malin sa igår så blir allt förhoppningsvis klart idag!

Men den här bloggen kommer handla om allt möjligt, våra åsikter, photoshop, UTE & INNE- listor, bilder
Noveller och mer :)

Men nu ska jag gå ner o leka gammal tant och sticka...

peeeeeeeeeeace//Blondy™ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0