shulululu :*

Jag är säääär....
Jag vill fan skriva en novell, men har ingen insperation
Jag vill skriva en låt, men har ingen insperation.
Jag vill rita, men har inga papper
Jag vill sjunga, men vill inte att någon ska höra.
Jag vill hålla på med photoshop, men har bara gamla tråkiga bilder... och ingen insperation,


Jag har även fett ont i magen -.-'      vilket är surt som fan.
Mitt snus rinner och det är oerhört störande.
Jag har snart läst ut min tredje bok på två dagar och upptäckt att jag är en riktigt jävla nolifer
Jag saknar Jenniiix, fan baby, jag är inte HEL WITHOUT YOU!!!!

Men min jenniiiix är i stockholm med sin syster och hennes sambo som jenni kallar Mörkö eller nåt sånt.
Jävla skit, VAD JAG HAR TRÅKIGT!


och Skrollan, du är INAKTIV OCH OSOCIAL!
skriv nåt så jag har nåt o läsa -.-'
jag är tråkig.


Jag kom även på att jag inte är ett dugg jävla diskret när det gäller saker.
Om någon har lustiga skor sitter jag och asglor på dom utan att slita blicken ifrån dom.
Om någon säjer nåt; till exempel; aaa han är sååååååå snygg.
så skriker jag; "VA!!!!!!!   ÄR DU KNÄPP ELLER," eller "JAAAA ELLERHUUUUUUUUUUUUUR!"

så... men jag kan hålla hemligheter, och det är väl det bästa, men diskret... ingen har direkt bett mej om att vara det så...
varför vara det?! hahah.

Nej, jag SKA skriva en novell. eller göra nåt på photoshop... det är bara att fråga Olivia, hon har alltid snygga bilder att bjuda på :)


peeeeeeeace// Blondy™


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0