Tjoho på er! ;D

Idag är jag trött och har förbannat ont i knät blir tokig! Det är så jobbigt, går ju och haltar det suger.
Men däremot äre förbannat skönt med loov nu! Det är behövligt ska jag säga. Men efter lovet kommer prov, usch på det! Man måste bara plugga sen är man nervös för att inte få G, sen känns det bara som om man pluggar på fel och man vill ju så gärna kunna hela provet och få alla rätt men det är väldigt sällan det sker.
På lovet ska jag vara med älskling och det är ju bara för mysigt! Att få va med sin pojkvän och bara mysa! Och vi som firar 1 år på söndag också, grattis till oss! ;D <3
Soffan min kusin kommer på lovet också, på måndagen och hon stannar till onsdagen och det ska bli skojj! Vi står varandra så nära så det är alltid kul att träffa henne. :D

Ute: 
- Att ha ont!
- Prov!
Inne: 
- LOOOOOV!
- Att Vara med Victor! <3
- Kusiner!

Det var allt från mig, puss på er! // Skrollie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0