2 december

Halloj!
Fetaste skitvädret ute!

Och jag är utarbetar och sjuuuuuukt skoltrött!
Jag vill bara ligga kvar i sängen och DÖ på morgonen, och på kvällarna somnar jag för sent, och sedan när jag vaknar så tänker jag " varför i helvete la jag mej inte tidigare?"

Livet är bra sjukt egentligen!

Jag har egentligen inte så mycket o skriva, men det vore väl bra om nån uppdaterade bloggen eftersom skrollan envisas med att dissa den.



INNE                                                         
#1. Jullov!
Jag behöver inte ens skriva en förklaring på varför den hamnar på förstaplats, alla älskar väl jullov?
#2. Pengar
någonting som alla är beroende av, inte minst jag! jag äääälskar pengar,
hellre 3 000 000 än kärlek, helt seriöst alltså.
#3.Julafton
behöver inte direkt förklara det heller, men jag ger er en ledtråd... PENGAR/PAKET!
#4. Bantning
Otroligt nog så skrev jag det faktiskt! Men det är faktiskt sjukt bra!
Jag har gått ner över 9kg på lite mer än 3 månader och det är äckligt bra, och man ser verkligen resultatet, och jag ska fan inte sluta nu när jag kommit såhär långt!  Fatta! 9KG! WOOOOOOOOH!!! Men visst, jag fuskar ibland, men alltså, bara man inte gör det hela tiden, men idag har jag fuskat också... En lussekatt, men det är egentligen inte såå jätte mycket, men tillräckligt mycket för att lägga på 0,5kg igen. uuuuuuusch


UTE                                                           
#1. Regn
Jag är sjukt trött på regn just nu!
Det bara sabbar mitt hår och smink... om jag hade nåt på mej såklart, vilket jag inte allt för ofta har på vardagarna, jag vilar hyn faktiskt,
#2.  Tjafs
Jag har tjafsat med olika folk i hela mitt liv, det är sådant som man måste gå igenom... tyvärr.
Asså alla säjer att man ska reda ut det och sätta sej och snacka om det, funkar det verkligen?
jag har faktiskt ingen aning, men det är bara att vänta och se...
#3. Bantning
Japp, bantning igen. Det är inte bara bra utan sjuuuuukt jobbigt också, speciellt när hela ens familj har goda grejer lite här och där, och att gå ut och gå 10 000 steg varje dag, inte hit det heller precis, speciellt inte nu i vinter... Men jag ska ha en heeeeelt NY sommargarderob snart... nån gång.
#4. Trötthet
På ett sätt gillar jag att vara trött, men på ett sätt inte! eller okej, många sätt INTE.
Jag är trött dygnet runt nu förtiden. Antagligen är det bara för att det är så mörkt och så, men jag tror att jag är utarbetad, det kallas även att ha " gått in i väggen"                 ingen aning om varför men så kallas det i alla fall.
usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch!!





förresten så hittade jag 2 par skitsnygga jeans  på H&M i motala idag, båda var gråa, ett par med hög midja som var ljusgråa, och ett par med normal midja som var mellangråa men inte mörka fast mer åt det ljusa hållet.
Sedan på Gina Tricot, HERREGUUUUUUUD va fina stufs dom har! Jag blev kär i 500000000000 klänningar eller så, men jag vet exakt vilken jag ska köpa till jul, eller så köper jag jeansen och sen nån snygg topp/T-shirt och en bolero eller cardigan till. Nåt nytt snyggt ska jag i allafall ha! Damn it.


men nu får ni väl vänta på att dumma skrollan ska hitta på nåt att skriva, men men,

peeeeeeeeace// Blondy™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0