Hej hopp :)

Jag har inte varit särskilt aktiv, I know! 
Men nu ska det bli lite ändring på det. Just nu bloggar jag från skolan så nu blir nog Linn förvånad när hon kommer hem och kikar in här. HIhi (6)
På tal om Linn/Blondie, jag ska möta henne vid 13.10 vid utgången vid skolan. Vi går nämligen båda två på Anders Ljungsteds Gymnasium i Linköping. Fast olika program, jag går Media och Linn går antingen textil/design jag tror det är det eller så vare mode/sömnad, nej jag tror det var den första. Aja Linn säger nog hur det ligger till senare. :) 

För hon skulle tydligen gå då med, och jag ska till läkaren då. Möta mamma på station vid 13.30. Men nu börjar jag lektionen igen. Men jag uppdaterar nog ikväll. 


Puss skrolls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0