just one

INNE                                           
#1 Stickning
Jag vet inte hur det är med alla andra men jag tycker der är skitkul att sticka!
#2 gamla foton
Jag bara ääälskar att kolla på gamla foton och ha lite nostalgimoments
#3 pure loooooooove
behöver inte ens förklara, kärlek är skitmysigt, kanske inte direkt någonting för mej, men alltså... det är woooooonderful.
ask skrollan about it ;O



UTE                                         
#1 Köttkranen & Kvalstret
Toppat etta-listan ett litet tag nu, och jag känner på mej att det blir fler gånger.
Men fyfan vad jag hatar K&K uschuschuschuschuschuschusch
K&K är inte speciellt omtyckta om man säjer så.
Men chilla, ettans plats på UTELISTAN belongs to you
#2 gamla gnälliga kärringar på bussen!
Alltid när jag sitter alone på bussen så kommer det en gamal kärring, säjer någonting och så kollar jag upp (hör inte vad hon säjer eftersom mina öron är fulla av muuuuuuusik) och så flyttar jag på väskan och så sätter hon sej bredvid mej, och flyttar närmare och närmare varje jävla gång. jävla nolifer.
Det var ca 7 pers i bussen just då och hon är tvungen att sätta sej PRECIS BREDVID MEJ! det har hänt flera gånger och nästa gång ska jag fan säja;
"Det är fan ingen som har tvingat dej att sitta bredvid mej, det finns tuuuuuuuuuusen platser kvar i bussen och två stycken framför mej, så varför måste du just sätta dej där jag har min JÄVLA VÄSKA?!
Om inte du sätter dej nån annan stans så flyttar jag på mej!" jävla kärringjävel.
Mustasch hade hon också. uuuuuuuuuuuuuuuuuusch!!!!!

#3 BLÖTA SKOR!
jag finner inga ord... FYFAN!

om inte K&K hade funnits på 1:a listan så skulle kärringen garanterat hamnat dirrrrrr på 1:an



http://www.bubbleroom.se/

peeeeeeace//Blondy™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0