Pengar är lyx & lycka! <3

Jag och världens bästa Matilda Ahlgren kom fram till att pengar är lycka och lyx.
Det stämmer verkligen. Ingen man/kvinna i världen kan ersätta min kärlek till pengar!
Förrutom vännerna såklart.<3

Dessutom Skrollan, jag går TEXTIL/DESIGN!
hmpffff och vi som pratade om att vara senil -.-'

Just nu sitter jag och inte gör speciellt mycket, men ska väl kolla på "Våra värsta år" snart.

Träffade Malin idag, som hon tidigare skrev. Riktigt trevligt, det borde vi göra varje dag ;O
Synd bara att jag alltid slutar så sent.
Jag har fan inget liv utanför skolan -.-'      skolan tar kåååååål på mej,.
De som gör schemana är överbetalda nollor. I HATE YOU GUYS!
Dessutom har jag upptäckt att Chad Michael Murray är fett snygg!
kollade på one three hill nyss och tänkte för mej själv ; "Kiss me or I kill you!"







INNE                                                                 
#1 Hösthetingar
jag vet att jag säkert verkar vara en antipojk brud eller så, men även jag attraheras av snyggingar som man kan se everywhere. Visserligen har jag inte hittat någon direkt att vila ögonen på, men förhoppningsvis kommer det.
#2 Benvärmare
Låter småsjukt men så här är det; Benvärmare är bra till många saker, om man har T-shirt på sej till skolan och inte riktigt får ihop det med en  typ tjocktröja (som jag var med om i morse) så kan man ta ett par benvärmare om armarna under jackan så blir det skitbra!
#3 Varma sköna sängar
Okej, vem älskar inte sin egen säng?
#4 Tecknade och animerade filmer
Har precis köpt Surf´s up (sett tidigare) men den är ju så jävla skön!<3


UTE                                                                   
#1 Fröken Kvalster och fröken Köttkvarn
Ni anar inte hur jävla mycket jag hatar er. Över hela mitt hjärta,
ni gjorde mej höggravid med sjulingar på Krokin idag. Jag ska ha min hämnd, om det så är det sista jag gör.
Men jag har ju liksom två år på mej så det kommer bli riktigt jobbigt för er :)
#2 Mensvärk
Jag behöver inte skriva varför, alla brudar vet vad jag menar. DÖD ÅT MENSVÄRK!
#3 Huvudvärk
Behöver heller inte gå in på varför. Man kan fan inte göra någonting med huvudvärk!
#4 Politik
Kan inte alla bara fatta att politiksnack suger, de som är innom politiken är också överbetalda nollor som tror att de har all makt i världen, ni piolitikgubbar och politikkärringar suuuuuuuuuuuuuuuuuuuger!


Peeeeeeeace//Blondy™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0