Keep moving forward! *,- <3

Grattis i förskott på 1 års-dagen skrollan & Brage!
Igår åkte jag på min första "fylla" hemma hos Yrjö ( jennis kompis) + jenni, erkki och antti.
Det var fett kul azzz, men jag blev inte sååå full, eller vad man säjer, men tillräckligt för att jag skulle vingla som fan, men jag kommer ihåg allt ifrån igår.
Vi började dricka vid 6-7 tiden, xD, och sen skjutsade Pekka (jennis boy) hem mej vid 23-tiden någon gång.

Jag tycker inte att jag blev speciellt annorlunda bara för att jag var onykter.
Ingen annan verkade tycka det heller för den delen, det var första gången jag träffade antti och yrjö
erkki
hade jag träffat förrut, men aldrig snackat så mycket med, upplevde honom som fett osocial! xD
Men noooo so wrong! Han e ju fett härlig ;O
Jenni lämnade mej ensam med yrjö, erkki och antti ett tag när hon åkte iväg med sanna för att hämta sina X-ider/ YUMMI!!!   men det funkade prima, aldrig mött skönare finnar!
Jag vet inte riktigt om jag vågar lägga ut alla detaljer om gårdagen xD
men jag lovar, inget dumt hände!

Shoppade även igår :D
svart kofta från gina tricot
blå mössa från gina tricot
Rosa Bandet från Lindex
Två parfymer från Lindex
3 par trosor från Lindex
*
bestickset innehållande gaffel, kniv, tesked, stor sked från Guldfynd
*Kul I Badet-Bok från Brio
*
ett dopkort från Guldfynd
*3 par snobben-trosor från H&M
2 piercingar från Guldsmed
1 Generaldosa från någon mack xD
Och sen en fika tillsammans med jenniiix

(de med * framför är inte till mej, trosorna är julklapp och bestick, bok och kort är doppresent till Oliwer)

jag köpte säkert något mer men jag kommer tyvärr inte ihåg det xD
Jag pallar inte lägga in bilder här men det finns på min andra blogg, linneriksson.bloggspace.se
eller på linnva.bilddagboken.se


INNE                                                         
#1 Roliga människor
Det är alltid kul med människor som bjuder på sej själva och låter andra ha roligt på deras bekostnad, kanske inte vid vissa tillfällen men vid många!
#2 Höstlov
Finner inga ord för att beskriva lyckan!<3
#3 Pengar
Pengar är lycka, det är mitt citat! Många tycker att det är bullshit, men inte jag!
jag är en materialgirl!


UTE                                                            
#1 Amy Winehouse
Hon gör fett bra musik, men hela hon är ett svek, hennes livsstil suger hårt, sex,drugs & rock 'N' roll... that´s it.
Väx upp Amy, var en förebild för andra, inte den perfekta "Bli-absolut-inte-som-mej"förebilden.
#2 engångsgrejer
Vad är det för mening med det? visst engångsgrill funkar väl men... whaaaaat! Engångsrakhyvlar funkar ju flera gånger, varför kan inte grillen göra det då?
#3 World Of Warcraft
två ord... DET SUUUUGER!!!

Peeeeeeace// Blondy™

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0